tirsdag den 24. november 2009

MEDLEMMER


Medlemmer .

Jens Albers (saxonavn: Jens Albers)
Aviaaja (saxonavn: Aviaaja)
Tina Birk
Randi Borg (saxonavn: ranbo)
Marie Brittain (15 år. Saxonavn: MåneUlven)
Susan Bundgaard (saxonavn: Sommerfuglen)
Henriette C (saxonavn: Henriette C)
Jørn E (saxonavn: Jørn E)
Louisa Eilschou (17 år. Saxonavn: losp2403)
Sarah Engell (saxonavn: afrodite)
Marie Engling (saxonavn: Marie e)
Dorte F (saxonavn: Bløde Poeters Klub - dorte)
Anne Finnerup (saxonavn: Anfi)
Finn Grønbæk (saxonavn: Dino)
Jytte Harkjær
Margrethe Hjorth (saxonavn MH)
Lise Hougaard (saxonavn: Lise Hougaard)
Jannie E.A. Hvilsted (saxonavn: Pilotpigen)
Izbern (saxonavn: Izbern)
Ragnhild Jakobsen (saxonavn: rahajak)
Karsten Klit (saxonavn: Atredies)
Lis Kristensen (saxonavn: Lis K.)
Leonius (saxonavn: Leonius)
Anne Lilleager
Berith M (saxonavn: Berith)
MuZZling (saxonavn: MuZZling)
Robert Mørk Tindholm (saxonavn: Robert Mørch)
Marianne N (saxonavn: MaNe)
Maybritt O´Hare (saxonavn: Maybritt O´Hare)
Olav (saxonavn: Warlo)
Mette P (saxonavn: mpg)
Bente Pedersen (saxonavn: Bente Tibbe)
Chelina M.R. Petersen (saxonavn: Frea42)
Marianne Prip (saxonavn: Marianne Prip)
ravnkilde (saxonavn: ravnkilde)
Lisa Rossavik Rich (saxonavn: Synnøve)
Poly Schmidt
Ditte T (saxonavn: Faria)
Camilla U. (saxonavn: Milla)
Lene Ørum (saxonavn: Knopsvanen)
Anita Kastrup Østerberg (saxonavn: Hønemor)
Susanne Marie Jacobsen
Jyhark

Administrator:
Randi Abel (saxonavn: Randi Abel)

3 kommentarer:

OleBole sagde ...

Hej! Er der plads til et nyt medlem. Jeg har været med på Saxo Forfatterskole under synonymet OleBole

Randi Abel sagde ...

Hej OleBole,

Det kan du tro, du er meget velkommen.

Vil du ikke sende mig en mail, så jeg kan skrive tilbage til dig med lidt mere info om bloggen? Ved samme lejlighed vil jeg meget gerne have at vide, hvad du vil hedde her. Du kan se på siden, hvad vi andre har gjort.

Kh,
Randi

Den ukendte sagde ...

Hej Randi.
Jeg har også meldt mig til nu. Hvad gør jeg så nu.
Hvornår bliver den nye opgave offentligt gjort.
Er det dig jeg skal sende materialet til.
Hilsen Minna