tirsdag den 8. december 2009

Hovsa


Jeg forberedte nogle tekster før en travl weekend med fødselsdag og huset fuldt af gæster (dvs jeg lagde dem ud og indstillede bloggen til at sende en hver dag klokken 10.00). Jeg troede egentlig, der også var en til i dag, men her huskede jeg forkert.

Nå, men så kunne jeg jo bare gribe i posen med tekster og sende en ud. Men hvad skal jeg vælge? Der er nemlig ikke flere ´nye´ medlemmer (medlemmer, jeg ikke har bragt en tekst af endnu), som har sendt tekster.

Skal jeg så bare begynde på runde to? Hmm, det kunne jeg jo godt, men nogle af de medlemmer, der så står for tur først, har ikke sendt mig tekst nummer to endnu.

Jamen, så kunne jeg jo gå videre til den næste tekst i min indbakke. Ja, og det gør jeg også i morgen ... hvis jeg ikke modtager andre tekster i mellemtiden.

P.S.: fotoet viser et lille udsnit af administratorens puslespil.

4 kommentarer:

Robert sagde ...

Hej Dorte du er tilgivet, selv en administrator kan både fejle og have brug for en familieweekend uden bloggeri,
Hvad med den omtalte månedsopgave, bliver det først i det nye år?

Kh. Robert

og til I nye, send da lidt ind, ikk?

Dorte H sagde ...

Hej Robert.
Jeg var nok bare kommet til at datere en tekst forkert, for som Randi skrev til mig, kom der jo to tirsdag ;D

Det er Theodor, som har lovet at stå for månedsopgaven; jeg glæder mig også til den, og håber den kommer snart.

Susan B sagde ...

Hej Dorte

Ikke tekster nok... altså det må vi fluks lave om på :)

Jeg sender dig lige nogle stykker.

Kh Susan

Dorte H sagde ...

Hej Susan.

Tak skal du have :D
De er modtaget med taknemmelighed.