torsdag den 3. december 2009

Lisa Rossavik Rich, Alene hjemme (2009)


Lisa Rossavik Rich har for længst meldt sig til Skrive-bloggen, men forklaret, at hun ikke lige havde tid til at være så aktiv lige i øjeblikket.

Ikke så underligt; Lisa er nemlig aktuel lige nu med en børnebog ”Alene hjemme.” Så vi har altså mindst én rigtig forfatter iblandt os. Tillykke, Lisa!

De morsomme illustrationer er tegnet af Sus Steensig, og bogen forhandles af forlaget Ådalen. Måske en julegaveidé til et barn (eller barnebarn) du kender?

En anden måde man kan støtte en ny forfatter på, er at foreslå sit lokale bibliotek, at de køber bogen.

P.S. andre medlemmer som får tekster udgivet, er selvfølgelig velkomne til at reklamere for det. Formålet med bloggen er at vi støtter og opmuntrer hinanden til at skrive.

4 kommentarer:

Robert sagde ...

Hej til alle nye(og jer "gamle")
og Lisa tilykke med bogen, jeg har ikke fået købt julegaver(eller nok) til alle 3 børnebørn endnu, så der er en mulig køber her:)

Kh.Robert

Randi Abel sagde ...

Hej Lisa,
Tillykke med bogen. Den er superflot :)
Kh,
Randi

mn sagde ...

Hej Lisa.
Stort tillykke med bogen. Flot front.
kh Marianne N

Lisa Rossavik Rich sagde ...

Kære Alle
Tak for jeres hyggelige kommentarer.
Det er lige til at blive glad over.
Jeg har ellers kun skrevet faglitteratur til musikundervisning i mit aktive skoleliv.
I kan se min hjemmeside www.lisarich.dk
Lige nu er min mest berømte sang stadig i brug: Lad det nu snart bli' jul.
Tekst og musik af mig.
Med kærlige hilsener
Lisa