mandag den 22. februar 2010

Spørgsmål til medlemmerne.

Vi har en fan af Skrive-bloggen, som ikke har deltaget i Saxo. Hun er ´skuffeforfatter´, og vil meget gerne vil være fuldgyldigt medlem af vores blog.

Er der nogen som har indvendinger?

Personligt synes jeg jo, det vil være rigtig fint med flere medlemmer; jeg vil meget gerne op på så stort et antal, at vi kun behøver skrive ca én tekst om måneden hver. Desuden er der jo mange medlemmer, som af forskellige grunde holder pauser fra skriveriet af og til, så lidt ny og frisk inspiration er nok sundt.

Men lad mig endelig høre, hvad I synes.

14 kommentarer:

Bente Pedersen sagde ...

Det, synes jeg, da er helt fint! Man skal jo ikke straffes, fordi man ikke har været med på Saxo!
KH bente

Randi Abel sagde ...

Ikke-SAXO-mennesker kan være søde og rare, så jeg stemmer også for optagelse af det nye medlem ;)
Kh,
Randi

Dorte H sagde ...

Jeg regnede også med, alle ville synes, det var helt okay, men jeg vil ikke bare tage sådan en beslutning uden at spørge først. Jeg venter et par dage, og hvis ingen protesterer, inviterer jeg hende indenfor.

Kh Dorte.

Ragnhild sagde ...

Det er okay med mig

Kh Ragnhild

PS min kommentar er faktisk titlen på en rigtig god roman af norske Per Petterson. Han fik Nordisk Råds Litteraturpris sidste år

theodor sagde ...

Hej,

Sæføli - og også gerne, hvis der i fremtiden kommer forespørgsler fra folk, som ikke har været på 'Saxos skole'.

"Vi kan godt lide nyt blod" gnæggede han, hvæsede ad solen og lagde sig tilbage i kisten igen.

Theodor

Randi Abel sagde ...

Jeg er også for nye medlemmer i det hele taget, hvis flere skulle spørge.
Kh,
Randi

Leonius sagde ...

Jeg syntes også, at nye intereserede skal være velkommen i vores forum.

Leonius.

Poly sagde ...

Tillad mig at give jer en lille kommentar med paa vejen!

Havde jeg været hjemme i Danmark, ville jeg sikkert have grebet Saxo skolen, med stor iver.

Siden jeg var 'ung' besluttede jeg at min hobby, nar jeg blev 'gammel', ville være at skrive en 'fiktion' om mit liv!!
Jeg har i flere år haft starten og slutningen af bogen, plus titlen.

Det er nok en af grundene, bortset fra de super dejlige historier i skriver, at jeg prøver at forstår og lære, hvordan man egentligt griber det hele an!!

Jeres side er en kæmpe inspiration for sådan en 'skuffe-forfatter' som mig, der har fået blandet engelsk og dansk lidt sammen, incl. grammatikken! Og som samtiddig er i tvivl, om jeg nogen sinde overvinder 'skrive-skrækken' til at nedfælder alt det der foregår i mit 'skrive-hoved'! til en læselig og spændende fiktion!

Uanset hvor i stadiet i er på jeres 'forfatter vej', er det mange år siden, jeg har fulgt sådan noget så inspirerende, spændende og farverigt, som jeres 'Skrive- bloggen'.

Også fordi, i giver hinanden positive kommentar på kryds og tværs af den skrevne tekst, er det både lærerigt og eftertænksomt, som jeg gennemgående læser med stor iver!

Men vigtigst for mig er, i er så super positive og åbne. Og hvor tit får man fornøjelsen til at følge sådan en 'fødsel', som jeres Skrive-bloggen er.

Hilsner

JEKEL sagde ...

Jeg tænker, at så længe I som skal læse de ting der kommer ind, fordele udgivelserne retfærdigt og i det hele taget administrere denne blog, kan jeg da ikke have noget imod, at der kommer friskt blod til.

Så på det grundlag, er mit svar altså, at det synes jeg er OK.

Kærlig hilsen

Jørn E

Dorte H sagde ...

Kære Jørn.

Selvfølgelig skal det hele foregå som altid: for hver ´runde´ udgiver jeg én tekst fra alle de forfattere, jeg har på lager. Så den eneste måde man kan få mange tekster ud på, er at sørge for jeg hele tiden har nogen af jeres værker på lager :D

Kh Dorte.

Dorte H sagde ...

Kære Poly.

Endnu en gang tak for din medleven og al din entusiasme. Og du skal selvfølgelig vide, at hvis ingen stemmer imod nye medlemmer udefra, så er du jo også hjertelig velkommen på banen.

Mvh Dorte.

Ragnhild sagde ...

Kære Poly
Du er et oplagt emne til endnu en skribent på bloggen. Det er inspirerende med din trofasthed som kommentator. Slip din indre skribent løs og lad os andre læse dig. Det vil jeg glæde mig til.
Kh Ragnhild

Lisa Rossavik Rich sagde ...

Kære Poly
Jeg vil også byde dig velkommen her på vores skrive-blog.
Og jeg vil glæde mig til at læse dine indlæg.
MVH. Lisa

Poly sagde ...

Kære Dorte, Ragnhild og Lise

Tusind tak for jeres søde kommentar og opmuntrene ord.

Men lige nu får jeg sved på panden, hjertebanken og hjernen bliver blank, bare ved tanken om at skrive en historie ‘offentlig’!
Så tak for tilliden, men for tiden er jeg ganske tilfreds med at læse og lære fra Skrivebloggen.

Hilsner Poly