tirsdag den 27. april 2010

April-opgave: Pitstop

Hej alle,

Det går ikke bare udover stok, men også sten med denne føljeton. Herligt at se, hvordan I hver især går op i det og drejer fortællingen ad nye veje. Som man vil have fornemmet, vil der være nogle af sporene som ikke bliver taget op og måske vil vi hver især opleve uoverenstemmelser alt efter, hvad man har lagt mærke til i de foregående afsnit. Men det er småting, og jeg synes, det er en sjov måde at udveksle skrivning på.

Jeg har lige to spørgsmål her:
1. Hvem vil være med i anden runde, hvor vi sigter efter at slutte historien af?
2. Næste opgave kommer til at handle om hvordan man opbygger gode figurer - er der andre forslag til øvelser?

// Theodor

OPDATERING (liste af skribenter til sidste runde)
Jørn
Leonius
Randi
Poly
Theodor

14 kommentarer:

Bente Pedersen sagde ...

Kære Theodor!
Jeg må desværre melde fra at deltage i anden runde. Jeg er nødt til at geare ned på pc'tiden i et stykke tid.
Jeg håber ikke,at jeg fik lavet for meget ravage med mit sidste afsnit.

Jeg synes godt om næste måneds opgave!

KH Bente

Charlotte sagde ...

Kære Theodor og I andre.

Jeg må desværre også trække mig tilbage fra min skærm. Håber at komme på banen senere ...

Mange hilsner
Charlotte

Jørn E. sagde ...

Kære Theodor!

Jeg er med på en fortsættelse. Det er jo god træning og ganske spændende at se hvordan sådan en historie kan udvikle sig.

Kærlig hilsen

Jørn E

Leonius sagde ...

Kære Theodor,

jeg syntes det er en vanskelig øvelse du har sat os på, men naturligvis yderst interessant, så derfor er jeg også med resten af forløbet.

Leonius.

Jørn E. sagde ...

Glemte lige at nævne, at jeg synes at næste måneds tema er en god ide :o)

Kærlig hilsen

Jørn E

Randi Abel sagde ...

Kære Theodor,

Jeg er også med på endnu en runde. Det er en rigtig god og tankevækkende øvelse.

Kh,
Randi

Poly sagde ...

Kære Theodor

Jeg har desvære været fraværende nogle dage, men er tilbage nu.

Og jeg vil meget gerne være med på anden runde. Som sagt tidligere, er det en supergod øvelse, der kræver sin mand!

Med hilsner Poly

theodor sagde ...

Hej alle,

Så kører vi sidste runde i føljetonen. Jeg vil tro det gælder om at få bundet nogle af enderne sammen nu.

Tak til alle der har taget udfordringen op og/eller bidraget med kommentarer - både i første og anden runde :-)

kh
Theodor

Poly sagde ...

Kære Theodor

Lave du så en ny liste?

Hilsner Poly

Poly sagde ...

Kære Randi

Jeg var fraværende nogle dage og vil lige sætte "person stikorderne" fra de sidste 2 afsnit ind i mit dokoment. Jeg vil sende det til dig i morgen lørdag.

Hilsner Poly

theodor sagde ...

Hej Poly,

Listen er opdateret med skribenter for dette indlæg. Jørn har stafetten nu - vi er 5 til sidste runde.

kh
theodor

Randi Abel sagde ...

Kære Poly,

Det lyder godt.

Kh,
Randi

Randi Abel sagde ...

Kære alle,

Tak for dokumentet, Poly. Jeg har uploadet det til Google dokumenter og sendt en invitation til jer, som er med på Theodors liste over skribenter til sidste runde.

Sig endelig til, hvis I har problemer med at få adgang til dokumentet.

Kh,
Randi

Poly sagde ...

Kære Theodor

Okay, jeg har set listen over sidst runde til Følgetonen. Nåå, men det var ikke mange der blev tilbage. Mange tak fordi du ikke satte mig sidst. Phu-ha, det er glad for. Trods alt er jeg ikke mester, endnu! Men det er jo helt fint at du startede følgetonen og afslutter den.

Med hilsner Poly


@ Kære Randi
Google dokumentet virker fint. Tak for din flid!
M.h. Poly