mandag den 10. maj 2010

Tekster efterlyses


Tak til Theodor og alle føjle-Tonerne for spænding og morsom underholdning i fjorten dage.

Men nu er føljetonen slut, og indtil næste månedsopgave er det hverdag igen. Hvis medlemmerne da ellers sender mig nogle hverdagstekster at gøre godt med, for jeg er igen i den situation, at jeg har tekster liggende fra fire medlemmer.

Officielt er vi 34 medlemmer. Hvis bare 90 % sender en tekst om måneden, plus fire debatlørdage, er problemet straks løst. Så det vil være dejligt, hvis I kigger i skrivebordsskuffen, endevender hjernekisten, søger inspiration i avisen eller genbruger en lille ting fra Saxo.

6 kommentarer:

Randi Abel sagde ...

Kære Dorte,

Jeg håber, du har modtaget flere tekster end kommentarer efter dette hjertesuk ;)

Kh,
Randi

Dorte H sagde ...

Kære Randi.

Ja, det håbede jeg også, men bortset fra Aviaaja gav det ikke noget resultat.

Nå, men jeg udgiver tekster, så længe jeg har. Og når jeg ikke får flere, så er der bare ikke nogen Skrive-blog.

Kh Dorte.

Randi Abel sagde ...

Kære Dorte,

Sådan må det jo nødvendigvis være, men det er ærgerligt, for bloggen er stadig meget besøgt. Jeg har forsøgt at hverve skribenter via Facebook, men desværre også uden succes.

Kh,
Randi

Dorte H sagde ...

Ja, men nu holder jeg altså et par fridage. Så må vi se, om nogen opdager det.

Randi Abel sagde ...

Det har du bestemt fortjent, så nyd dem :)

Ragnhild sagde ...

Det dur selvfølgelig ikke, at dagens tekst og dagens billede går i sort!

Jeg har lige postet en epistel :-)

Kh Ragnhild ... som er vendt tilbage fra træning under sydens varme sol