onsdag den 17. november 2010

Mens vi har travlt



Kære alle,

En månedsopgave på denne side af nytår er vist utopi. Det ville dog være rart at have tekster at udgive på Skrive-bloggen hver lørdag, selvom vi har travlt på SAXO.

Bente har foreslået, at vi udgiver nogle af vores nye SAXO tekster, så der er noget at læse for dem, som kigger ind. Hvis I er med på den idé, må I meget gerne løbende sende tekster til mig.

Hvis nogen har et godt skrivetip eller lignende til vores onsdags-marked, må I også meget gerne sende det til mig. Hvis I ikke lige kan komme op med noget, skal jeg nok finde på et eller andet, så vi holder liv i denne nye tradition ;)

/Randi

3 kommentarer:

Ragnhild sagde ...

Hej alle.

Ja mon ikke der er noget at lave på Saxo! Jeg bliver da helt forpustet! Det er da en fin ide med genbrug af de nye saxo-tekster, så er vi ikke så "forpligtet" til at lægge kommentarer. Vi kommenterer jo allerede hinanden på Saxo.

Kh Ragnhild

Randi Abel sagde ...

Kære Ragnhild,

Nemlig. Jeg vil hellere gemme de få tekster, jeg har liggende (bl.a. dine), indtil der igen er tid til at kommentere herinde.

Kh,
Randi

Ragnhild sagde ...

Enig. Jeg vil jo nødig udkomme her og ikke blive læst og kommenteret.
Haster videre til det travle saxounovers

Kh Ragnhild