onsdag den 9. februar 2011

Diskussionsforum



Kære alle,

Som i hvert fald én af jer har opdaget, har vi fået et diskussionsforum på Skrive-bloggen. I en kommentar til indlægget om februaropgaven foreslog Leonius et sted, hvor vi kan snakke om løst og fast. Man kan ikke umiddelbart oprette et diskussionsforum på en blogger / blogspot blog, så jeg har oprettet det hos nabble.com og hentet det ind på Skrive-bloggen. I finder linket til diskussionsforum i menuen øverst til højre.

Man kan oprette sig som bruger ved at klikke på "Register" i topmenuen. Indtil videre kan man dog også oprette tråde og kommentarer uden at være registreret.

Nu er det bare at tage det i brug :)

Kh,
Randi

5 kommentarer:

Bente Pedersen sagde ...

Kære Randi!

Hvor er det bare smart, og hvor er du bare skrap til slige ting. Dejligt!
KH
Bente

Leonius sagde ...

Kære Randi,

det lyder rigtig godt, jeg vil prøve om jeg kan finde ud af det.

Leonius.

Robert sagde ...

Det ser rigtig godt ud dette. Og er en god ide.

Jeg får desværre ikke tid til februar-Opgave, virkelig ophængt. Men jeg glæder mig til at læse jeres besvarelser.

K.h. Robert

Poly sagde ...

Kære Alle

Jeg ville bare sige at det var forholdsvis enkel at registerer.Så det bliver sjovt at se, hvad et diskussionsforumet udvikler sig til!

Og ja Randi, du er bare smart til det der computerstof!

Med hilsner
Poly

Randi Abel sagde ...

Kære alle,

Dejligt, I synes om det ny forum, og at flere af jer allerede har tilmeldt jer.

@Leonius: Som Poly skriver, er det ikke særlig svært, men hvis du får problemer, skal du endelig bare sende mig en mail, så jeg kan hjælpe.

@Robert: Det er ærgerligt, der ikke kommer en februaropgave fra dig, men forhåbentlig har du mere tid, når der kommer en ny opgave.

Kh,
Randi