lørdag den 14. maj 2011

Månedsopgave


Foto: Randi Abel og wordle.net ;)



Kære alle,

Pga. problemer med kommentarfunktionen synes jeg, Chelinas tekst fortjener at være i centrum lidt endnu. Derfor er der ingen ny tekst i dag.

I stedet vil jeg annoncere en ny månedsopgave med deadline den 31. maj. Opgaven går ud på at skrive en tekst, i hvilken én af flg. sætninger indgår:

Da jeg blev sur...
Da jeg blev glad...
Da jeg blev sorgfuld...
Da jeg begyndte at grine...
Da jeg begyndte at græde...
Da jeg gik en tur...
Da jeg kom hjem...
Da jeg blev tilbudt...
Da jeg den nat gik i seng...
Da jeg tog afsted...
Da jeg forlod...
Da jeg fik en/et...
Da jeg så den/ham/hende...
Da jeg holdt op...
Da jeg var forelsket...
Da jeg var elsket...
Da jeg flippede ud...
Da jeg fik det nye job...

Det er igen Poly, som er ophavskvinden.

God skrivelyst.

Kh,
Randi

3 kommentarer:

Ragnhild sagde ...

Kære Randi og Poly

Flot og farvestrålende billede som rummer de mange ord i opgaven. Jeg havde lagt mærke til det, Randi. Der er jo rige muligheder i dit opgaveforslag, Poly. Hvor er du forresten?

Nu prøver jeg lige igen, for at se, om det kan lykkes mig at sende.

Kh Ragnhild

Randi Abel sagde ...

Kære Ragnhild,

Hvor er det godt, at du nu også kan kommentere :)

Kh,
Randi

Poly sagde ...

Kære Alle

Jeg har givet et lille pip på vores forumside.

Med hilsner
P♥ly