onsdag den 22. juni 2011

I nattens mørke - en ny bog af Lisa Rossavik Rich



Søren går alene hjem i den mørke nat. Han hører, at der er nogen, der følger efter ham. Pludselig er de over ham.

Tre mod en. Søren råber: ”Hjælp!” Hans mobil bliver trådt i stykker. Mon der er nogen, der hører ham…?

Dette er bagsideteksten på Lisas seneste bog, som netop er udkommet. Den handler om den meningsløse vold, der kan opstå, når helt uskyldige unge mennesker tager ud for at more sig på diskotek en aften. Tre fyre må ikke komme ind på diskoteket, fordi de er berusede, og de hævner sig på bogens hovedperson, som bliver gennembanket og snittet med en kniv.

7 kommentarer:

Anita sagde ...

Tillykke med udgivelsen Lisa, den lyder meget spændende, GYS :)

Finder jeg en dreng i målgruppen - køber jeg den helt sikkert!

Kh
Anita

Randi Abel sagde ...

Kære Lisa,

Stort tillykke med bogen. Det må være en fantastisk følelse at se sit navn på en bog, og du har indtil flere på markedet :D

Kh,
Randi

Ragnhild sagde ...

Kære Lisa

Du får også et stort til lykke fra mig.

Kh Ragnhild

Jørn E. sagde ...

Kære Lisa!

Desværre et højaktuelt problem.

Tillykke med bogen.

Kærlig hilsen

Jørn E.

Lisa Rossavik Rich sagde ...

Kære Alle
Tak for jeres hyggelige hilsener.
Jeg har aftalt med mit forlag, at det bliver en serie med de samme personer.
Med glade sommerhilsener
Lisa

Bente Pedersen sagde ...

Kære Lisa!
Også her får du et stort tillykke med din nye udgivelse...og endda den første i en række kan jeg læse. Fra min tid som lærer husker jeg, hvor dejligt det var og vigtigt for den videre læseudvikling, at der netop forelå en serie, når en af "fodbolddrengene"/ "hestepigerne" "endelig" efter talrige halvkvædede tilløb var blevet fanget af en bogs handling og personer og så kom med det forløsende spørgsmål: "Er der flere bøger med ham?"

Jeg er sikker på, at din serie bliver et hit!

KH Bente

Lisa Rossavik Rich sagde ...

Kære Bente
Tak for din hilsen.
Jeg husker også denne følelse fra et langt lærerliv.
Mine børnebørn er meget glade for, at det bliver en serie. Det er min forlægger også begejstret for.
Nu er jeg så spændt på, om der er biblioteker, der vil købe bogen....
Det vil vise sig her efter ferien.
MKH. Lisa