onsdag den 28. marts 2012

April-opgave 2012



Foto: Jørn E.

Kære alle,

Mon ikke det er tid til endnu en månedsopgave? Med lidt held kan man måske sidde og skrive den i læ på terrassen eller altanen ;)

Opgaveteksten er udtænkt af Jørn og har ligget på lager et stykke tid.

Beskriv et møde mellem to mennesker
Hvor som helst og når som helst.
Beskriv personerne og det miljø, de mødes i.
Gør mennesker og miljø så synlige som muligt.

Hvad siger I til deadline den 13. april, eller er det for tidligt efter påske?

Rigtig god skrivelyst.

Kh
Randi

3 kommentarer:

Bente Pedersen sagde ...

Tak til Jørn for at stille en ny opgave, som givetvis vil give mange forskellige spændende indlæg.

Og jeg synes da bare, at vi holder den foreslåede deadline, og så må vi se, om påsken byder på ude eller inde sysler.

Kh Bente

Poly sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Poly sagde ...

Kære Alle

Ja, der var her jeg sprang bag en hæk og blev helt væk. Hækken var så stor at Skrive-bloggen helt forsvandt. Om med den en masse andre ting, bl.a. min computer, skrivelyst m.m.

Men, men,.. jeg burde nok havde givet mig selv et kæmpespark i rumpetten, for jeg kunne godt havde gået i gang før.

Ikke desto mindre har jeg endelig taget tyren ved hornene, og er så tilbage. Dog ikke med noget bidrag, til det ellers spændende oplæg du har bidraget med Jørn, men nu ligger den jo her, hvis ånden falder over mig til at begå mig på et "møde mellem to mennesker"-

Så nu vil jeg gå i gang med mine kommentarer til alle jeres spændende tekster.

Med hilsner
Poly